vrijdag 8 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

350cc Dr Plovier, twijfel over oorcorrectie en nieuwe borstvergroting (500cc-600cc)

Hey lotgenootjes!

 

Het is mijn eerste post op een forum, dus zal ik me eerst  kort voorstellen.

 

Ik ben een meisje (begin de twintig), die voor het eerst haar volledig verhaal verteld.

 

Vroeger was ik nooit het populaire meisje op school en ik had echt platte borsten (AA/A cup)! Voor mijn lichamelijke toestand nam ik medicatie waardoor ik veel was bijgekomen, waardoor ik een B cup had. Na mijn behandeling kreeg ik mijn oude figuur en jammer genoeg mijn oude borsten terug, maar met paar striemen en uitzakkingen erbij.

 

Wat wou ik toch zo graag een borstvergroting voor strakke borsten! Ik vond de man die mijn droom kon waarmaken: Dr Plovier. Hij gaf me 350 CC, ronde prothesen, achter de spier. Ik was door het dolle heen! Alles verliep naar wens. De littekens vielen mee. Ik had een kleine C cup en mijn borstcomplexen werden weggespoeld. Goed nieuws!

 

Ik ben nog steeds tevreden van de operatie, omdat hij me gaf wat ik toen vroeg. Ik durfde niet groter te gaan omdat ik het te drastisch vond. Nu 2 jaar later wil ik naar een D Cup gaan, omdat in profiel het beter zou uitkomen met mijn poep en ik nog steeds BH's met vullingen draag die beter bij mijn figuur staan.

 

Ik wil ook een oorcorrectie bij hem ondergaan, omdat k flaporen heb en mijn lange haren deze bedekken. Een opsteekkapseltje of zwampartijtje is door de flaporen niet mogelijk. Ik haat ze echt!

 

Heeft iemand ervaring met Dr Plovier zijn oorcorrecties? Het is moeilijk foto's te vinden. Of kent iemand een website of een andere persoon?

 

Ik ging deze week op consultatie bij Dr Plovier en hij stelde 500-600 CC voor. Ik ben enerzijdsbang voor het omgekeerde effect (van niets naar iets dat helemaal niet natuurlijk eruitziet -> 2 balonnen) en anderzijds wil ik terug niet te klein gaan. Hij zal dit uitmeten op de operatie zelf en ik ben er zeker van dat we op dezelfde golflengte zaten. Wat denken jullie hierover?

 

Ik ben ook bang voor toekomstige bevallingen. Zullen bevallingen mijn borsten vervormen?

 

Kan je ook achteraf nog kleiner gaan (omdat je al bv 50 bent) zonder je spier te uitgerokken is?

 

Alvast Bedankt

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten