woensdag 13 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Margaretha: 18 februari 2013: Dr. Nio: SLAZ

Hallo allemaal!

 

Eerst gefelliciteerd met al jullie nieuwe borsten!

 

Ook ik heb na lang nadenken besloten om een borstvergroting te laten doen! Aanstaande maandag is het zo ver en word ik geopereerd door Dr. Nio in SLAZ. Ben 171 cm lang, weeg 56 kg en heb cupmaat 70A. Ik krijg 290cc en hoop zo op een mooie volle C . Het is erg spannend maar ik verheug me zo zeer op mijn nieuwe look! Tegelijkertijd met mijn borstenoperatie laat ik ook een neuscorrectie doen. Een hele nieuwe IK dus

 

Ik heb wel twee vraagjes aan jullie:

1) Ik moet een sportbh naar het ziekenhuis meenemen, dus ik krijg geen vestje die je wel bij een privekliniek zou krijgen. Welke is volgens jullie het beste? Ik was naar een sportwinkel en daar zei de verkoopster die ook een BV had dat de stevige sportbh´s een dikke elastiek aan de onderkant hebben die dan te veel zou drukken op mijn littekens en dat het erg zeer doet, zij heeft me geadviseerd een sportbh van livera die zij ook heeft gebruikt, maar ik aarzel een beetje of deze stevig genoeg is om de implantaten op de juiste plek te houden, ik vind het een beetje slapjes terwijl het wel een sportbh is. Heeeeeel graag hoor ik jullie ervaringen en adviezen!!!

2) DR. Nio adviseert niets op de littekens te smeren en deze ook niet te masseren, hij zegt dat de natuur zelf het het mooist maakt. Het klinkt logisch in mijn oren en ik vertrouw hem wel. Toch zou ik graag weten wat jullie hebben gedaan aan de littekens en hoe deze zijn geheelt.

 

Heel erg bedankt!

 

Een heeeeeele fijne dag gewenst!!!

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten