zaterdag 2 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen!

Hoi allemaal,

Ik ben Michelle, 25 jaar en ga 13 maart een borstvergroting laten doen in de Wellnesskliniek te Genk. Dr. Damen is mijn pc.

Ik ben 1.61 lang, weeg tussen de 48 en 50 kg en heb nu nog een kleine 75A cup. Tijdens mijn consult heb ik besloten om voor een Monobloc Silicone SoftOne 250cc te gaan.

Ik zou graag op een volle B cup willen uitkomen. Nu is het een week geleden dat ik op dat consult geweest ben, en heb ik ineens twijfels gekregen over de grootte... Ik ben bang dat 250cc misschien te klein zal zijn?

Heeft iemand hier ervaringen mee? Deel deze dan zeker met mij aub!

Groetjes -X- Michelle

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten