maandag 4 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Binnenkort eerste consult!

Hoi Meiden,

 

Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben een vrouw van 31 en loop al jaren met de gedachten om een borstvergroting uit te laten voeren. Ik heb het zo lang voor mij uitgeschroven omdat ik het eigenlijk best wel eng vind. Maar ik heb nu eindelijk de eerste stap gezet en heb binnenkort mijn eerste consult in de Velthuis kliniek bij Dr. van Adrichem. Ik zou heel graag in contact willen komen met meiden die ervaringen hebben met deze kliniek en met deze chirurg. Ik heb 1 nare ervaring (uit 2010) gelezen op deze site met deze chirurg en hierdoor is mijn angst eigenlijk toegenomen...

Daarnaast zou ik graag met meiden in contact willen komen die van een AA naar een gewone B cup (75B) zijn gegaan. Ik ben 1,80m en tenger van bouw. Ik wil geen grote borsten. Mijn wens is eigenlijk om gewoon borsten te krijgen. Ik heb nu vrijwel niets. Ik vind kleine borsten mooi en ik denk dat dat ook heel mooi bij mijn lichaam past. Echter ik zie hier op dit forum voornamelijk meiden die van een cupmaat AA naar een veel grotere cupmaat zijn gegaan. Niet dat de resultaten niet mooi zijn geworden, want dat zijn ze wel degelijk, maar ik ben blij met een cupmaat B.

Ik hoop op een aantal reacties.

 

Lieve groetjes 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten