dinsdag 5 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Het is bijna zo ver...

Hallo,
ik ben vorig jaar voor de tweede keer mama geworden en kan na mijn borstvoeding nu eindelijk uitkijken naar mijn borstvergroting.
Ik ben al bij verschillende plastische chirurgen op gesprek geweest en ben uiteindelijk terecht gekomen bij Dr. Visser in de Wellnesskliniek. Echter vraag ik me soms nog steeds af hoe het komt dat ze dit zo'n stuk goedkoper kunnen en de gedachte dat de siliconen niet volledig te vertrouwen zouden zijn maakt me nog steeds wat bang.

Ik lees wel zeer positieve verslagen over de Wellnesskliniek en dat stelt me enigszins gerust.
Het liefst zou ik men operatie laten uitvoeren in juni, ik ben dan net 6 maanden gestopt met mijn borstvoeding maar ben bang dat dit te vroeg zal zijn en denk er daarom aan om mss te wachten tot september. Zijn er nog personen die kort na de borstvoeding een borstvergroting hebben laten uitvoeren?

Groetjes

Read More »

natrelle 290 voor de spier..van 70 aa naar?ze zeggen 75c? lijk mij weinig

hallo ga 25 febr 2013 voor borstvergroting komt bij mij voor de spier heb nu 70aa aan met dubbele vulling ben 1.64 en 57 kg kon bij mij niet groter zeiden ze anders moest ik voor tekenen op eigen risico,het zou op een kleine 75c uitkomen zou graag een volle 75 c willen..heb 5.7 projectie en low profile.omdat ik na zangerschap meeste vulling onder nodig heb heb zelf en korte borstkas..zou anders teveel rand zien at hoog zat.wie heeft er hier ervaring mee?wil graag groter xxx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten