zondag 3 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

twijfels cc

Hey

 

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Martine, ben 29 jaar, 1m62 groot en weeg rond de 56 kg en heb een A-cup. Ik wil al heel mijn leven een borstvergroting.

Ik ben vorige week voor de eerste keer op consultatie geweest bij dr. Nelissen. Ik heb vroeger altijd gezegd dat ik graag een grote C zou hebben, maar ben de laatste maanden aan het denken dat ik toch liever een D zou hebben. Tijdens mijn consultatie zei ik tegen dr Nelissen dat ik graag voor een D wil gaan en hij stelde ronde implantaten van 380 cc voor, ik zei tegen hem dat ik dit toch wel aan de grote kant vind (zat zelf met ronde implantaten 330-350 cc in gedachten), maar hij zei dat dit psychologisch is en dat je beter altijd voor groter kan gaan. Hij zei me ook dat ik een A-cup heb en geen B-cup zoals ik altijd gedacht heb.

Nu begin ik heel hard te twijfen (heb er al nachten van wakker gelegen :-s) of ik toch niet voor een C zou gaan ipv een D, want ik wil ook niet dat iedereen ziet dat ik een borstvergroting gehad en naarmate ik altijd heb gezegd dat ik het liefste een C zou willen. Ik vind het echt zo moeilijk, het ene moment denk ik echt: ik ga voor D want dat vind ik het mooiste, maar het andere moment denk ik: is dit toch niet te groot?

Ik heb de 3D simulatie gedaan en vind de voorkant echt perfect met 380 cc, maar vind de borsten van de zijkant bekeken heel groot :-s. Ik heb ook de implantaten onder mijn t-shirt gestoken, maar kon enkel die van 220 cc en 440 cc passen. Die van 220 cc vond ik toch echt wel klein en die van 440 cc vond ik echt wel groot, ik kon er echt niet goed een zicht op krijgen.

Hebben jullie hier ook jullie twijfels over gehad? Zo ja, voor wat ben je uitendelijk gegaan en ben je achteraf gezien blij dat je hiervoor gekozen hebt?

 

Groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten