zondag 3 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

MJJ : 1 maart 2013 : Dr L.P. van der Weij : Boerhaave medische centrum

Hee meiden,

 

Jaaaaaaa ik ben eindelijk op consult geweest! Ik zat constant te twijfelen waar ik zou moeten gaan etc. I.v.m. werk en mijn 3 kinderen zou ik ook niet allerlei verschillende consulten kunnen plannen binnen korte tijd.

 

2 februari ben ik op consult geweest bij Dr. van der Weij. Ik kreeg namelijk een lijstje met pc's van Best_boobie. Het is een hele rustige man en hij wist van alles en nog wat te vertellen maar ik was zo ontzettend zenuwachtig! Dus de helft is langs me heen gegaan. Gelukkig was mijn vriend er en die heeft alles wel weten te onthouden. 

 

Er werd me geadviseerd om een anatomische prothese van mentor te nemen, omdat een ronde prothese wel licht zichtbaar zou kunnen zijn bij mij. Hij ging meten en tekenen etc. Nu is hij uitgekomen op mentor cpg 33 425 cc.

 

Ik heb het gepast in een sport bh maar ik vond het ontzettend moeilijk om te beoordelen of ik dit mooi vond of niet. Het waren losse kipfiletjes in een sportbh met een ontzettend strak shirt erover heen. Naar mijn idee drukte dat shirt alles zo plat dat het nog minder leek dan wat ik eigenlijk nu had. Maar dat zouden ook de zenuwen kunnen zijn!

 

Dr. van der Weij de consulente en mijn vriend vonden het een mooie maat, maar kan iemand mij vertellen wat ongeveer de cup zou worden?

En wordt met een anatomische prothese de bovenkant ook mooi vol?

 

1 maart is DE dag! Ik kan haast niet wachten!!!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten