zaterdag 2 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

hello titty : 18 februari 2013 : dr F. Straten : diana gabriels

Hallo allemaal,

 

Even voorstellen.. ik ben Melissa (bijna) 22 jaar en mama van een zoontje van 4 jaar.

ook ik wil al jaaaaren een borstvergroting, ik roep dit al vanaf mijn 14e! nu heb ik de stap gezet en heb een afspraak staan op 18 februari bij plastisch chirurg Frans Straten in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. Ow wat vind ik het spannend! ik denk de hele dag aan BOOBS!! Ook kijk ik duizenden foto's en lees ik hier heel veel verhalen. Wat een geweldige uitvinding zon borsten forum! 

 

Iemand hier ervaring met Diana Gabriels en Frans Straten? heb zelf met beide een gesprek gehad en dit voelde goed.

 

ik heb aangegeven dat ik het maximale aan cc's eruit wilde halen nu eindelijk mijn droom uitkomt. Ik krijg (waarschijnlijk) een 425 cc, de chirurg zij dat het bijna zeker ging passen maar heeft voor de zekerheid ook een 400cc liggen. het word Dual Plain geplaatst en het is high profile, het zijn ronde protheses  Nu heb ik een niet al te volle 75 B cup, ik ben 1.67 lang en weeg 58 kilo. iemand misschien een idee waar ik ongeveer op uit ga komen? Als ik foto's bekijk van borstvergrotingen zit hier zoveel verschil in! de een heeft met 350 cc echt super grote borsten en de ander met 400cc bijvoorbeeld een stuk minder..

 

Dan nog een laatste vraagje, ik heb een week lang hulp van mijn vriend die een week vakantie heeft na mijn operatie, is dit voldoende en kan ik naar 12 dagen weer zelf mijn zoontje aankleden, verzorgen met de auto na school brengen etc.?

 

groetjes melissa.

 

 

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten