dinsdag 5 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Help ! Allergisch voor pijnstillers !

Hallo Dames,

 

Binnenkort heb ik mijn BV ( 13 maart )

 

Ik heb heel vaak gelezen dat jullie pijnstillers zoals : ibuprofen etc gebruiken.

Nou ben ik allergisch voor deze ? ( Ibuprofen, Naproxen , Aleve )

 

Ik kan alleen paracetemoll innemen dus

 

Als ik één van deze 3 pijnstillers neem.. krijg ik rode vlekken op mijn gezicht.

Me ogen worden dik, en krijg overal vochtblaasjes ! Me lippen worden gigantisch ! En heb er zelfs een aantal pigment vlekken van over gehouden.

 

Hebben jullie tips voor mij ?? Misschien zijn er andere pijnstillers die jullie kennen of gebruiken.

Kan ik even bij mijn Apotheek vragen of ik die wel mag gebruiken.

 

Thanks

Daisy

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten