dinsdag 12 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Hallo allemaal,

 

Ik ben Margriet en zwerf al even op dit forum rond, puur om infomatie in te winnen.

 

Ik loop sinds een aantal maanden met de gedachten voor een eventuele bv. Het enige wat me nog tegenhoud zijn de eventuele gezondheidsrisico's en bang dat het niet mooi wordt.

Ik ben van nature een enorme twijfelaar en nu wordt het nog lastiger.... Bergman clinics Dr. De Blecourt raadt mij ronde prothese (240/280 cc) voor de borstspier aan en Accz kliniek raadt mijn anatomisch gevormde prothese aan duel pane geplaatst (320CC). Het is nog al een verschil....

Mijn eigen cup is nu b75 maar slap en weinig volume. Ik zou graag natuurlijke mooie stevige iets rondere borsten willen, maar wel een natuurlijk resultaat..... Ik heb nu ook een consult aangevraagd bij Velthuis clinic.

 

Iemand nog advies?

 

Groetjes Margriet

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten