dinsdag 12 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Hoi Dames!

Ik zit sinds gisteren op deze site,

 

In het kort ik ben Dorien en 31 jaar!

Ik heb me altijd gewacht tot dat ik ooit nog eens borsten zou krijgen, ik kwam niet verder dan een kleine B cup, kleine appeltjes (haha)

Nu na twee kinderen (van 5 en 2 ) zijn ze nog kleiner en slapper geworden! (Zucht) 

 

Maar ik ben er klaar mee! Ik wil borsten!! Gewoon een volle B, lijkt mij voldoende!

 

Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen , ik woon zelf in rotterdam, zou het liefst zo dicht mogelijk mijn eerste consult willen.

Ook lees ik veel over Belgie, en daar schijnt het een stuk goedkoper te zijn ook!

 

Ik ben deze site nog aan het onderzoeken en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

 

(:

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten