vrijdag 8 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

yessie. 27 februari 2013. Dr valerians celia. Clinica esthetica Belgiƫ.

Vandaag had ik dan mijn consult in amsterdam, twee weken geleden voor niets naar Brussel gereden omdat de arts een ongeluk had gehad.
Het kantoor zat aan de singel in amsterdam en waren dus kwartier te laat ondanks we een half uur eerder waren vertrokken... ik hou van amsterdam, maar verkeer en parkeren is een ramp!

De assistent arts (geloof ik) was een erg aardige Belgische vrouw, legde alles goed uit en luisterde naar mijn wensen. Had een heel goed gevoel bij haar.

We zijn tot een besluit gekomen dat ik 330 cc anatomische protheses krijg half onder de spier.
Ik heb bijna geen eigen weefsel.

Zelf had ik 300 tot 350 cc in mijn hoofd, dus ik ben blij met het besluit.

Bij thuiskomst gelijk gebeld met het kantoor in België en een afspraak gemaakt.
Zo snel mogelijk nemen ze daar héél letterlijk want ik mag al over 19 dagen!!!!

Ik ben zoooo blij en bang en emotioneel en blij en blij en blij hahaha.

Ik moet trouwens bloed laten prikken en een hartfilmpje laten maken, is dat bij iedere kliniek zo?

Groetjes yessie.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten