vrijdag 1 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

25-2 eerste consult dr. Plovier

Hoi dames!

Ongeveer een jaartje terug heb ik me hier aangemeld (en netjes voorgesteld :-)) vooral om me goed in te lezen en er achter te komen welke arts ik (denk) te willen.
Dat is dr Plovier geworden aangezien ik zoveel goede verhalen hoor en vaak gelezen heb dat deze man borsten zo mooi kan "namaken" van foto's.
Nog even geduld tot t consult dus gelukkig genoeg tijd om plaatjes te zoeken.
Ik ben net 30 geworden maar door mijn fanatieke gesport heb ik de borsten van m'n moeder inmiddels...
(Let wel, m'n moeder is 65 en heeft 4 kinderen grootgebracht, dan mag t)
Zou zo fijn zijn om weer iets te zien wanneer ik omlaag kijk hahaha vooral omdat ik vroeger een paar mooie D-dames had, ik kan er niet aan wennen.
Zo grappig, ik zat net door de galerij te kijken en t is een beetje zoals shoppen op Zalando (niet vervelend bedoeld hè) zoveel mooie borsten.
M'n telefoon staat inmiddels vol met foto's van borsten ;-)
Complimenten aan jullie, dr staat hier zoveel info!

xx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten