vrijdag 1 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Borstvergroting Anatomisch Dr Maas Bergman Kliniek Bilthoven

Hallo lieve mensen van dit forum

ik ben nieuw hier... jeej ik snap eindelijk hoe ik iets kan sturen.. 

Ik heb 17-01-2013 een borstvergroting laten doen in Bilthoven bij Bergman. Door Dr Maas.
Ik ben heel erg tevreden met het resultaat.

Ben nu 2 weken po en heb nog steeds pijn met opstaan in mijn linkerborst. ALLEEN links. 
Als ik de hele nacht plat heb gelegen in bed, en smorgens moet opstaan durf ik niet eens omhoog te komen, bang voor WEER die pijn.Ben al 2 x terug geweest naar Bilthoven om dr Maas te laten zien hoe ik ervoor sta. Afgelopen woensdag zijn mijn hechtingen verwijderd. Van de buitenkant is niks te zien, niet rood niet extreem gezwollen. heb geen koorts heb gewoon eetlust.
Het enige verschil is dat ik in mijn linkerborst 315 cc heb gekregen en rechterborst 255 cc. De linkerborst wat het kleinste was geeft dus nu ook de meeste pijn.

Het doet pijn aan de protheserand, alsof hij tegen iets aan schuurt. als ik overdag men gewone dagelijkse dingen doe dan voelt hij alleen heel zwaar en net zoals in het begin nog 1000 kilo. Ook als ik links aan de zijkant tegen de prothese druk doet het erg pijn,
De pijn geeft me het gevoel dat dit nietmeer weg gaat.. omdat ik al 13 dagen elke morgen dezelfde pijn heb.

Ik heb trouwens Anatomisch achter de spier.

Heb inmiddels wel AB gekregen voor evt infectie uit te sluiten.

Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.. Aangezien Dr Maas mij vertelde dat dit normaal na 2 weken niet echt voor kwam.

Liefs,
Boobie

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten