maandag 4 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

bvk vragen, en geen pijn?

Hoi ik ben nieuw,

 

ik ben aan het denken over een bvk en ik heb wat vragen;

 

wat gebeurt er eigenlijk met je borsten als je ouder wordt? Van nature heb je een soort druppelvorm met de tepel op het hoogste punt, maar na een bvk is er niks natuurlijks meer aan dus komt je tepel dan op den duur niet op een rare plaats te zitten (te hoog/te laag)? Of blijven je borsten gewoon heel stevig ofzo?

 

en voor een vergoeding moet je dus pijn- of smet- klachten hebben. Die heb ik dus niet, maar ik heb wel een 65H (denk ik, ben nog steeds opzoek naar wat goed past) dus je kan je wel voorstellen hoe vervelend dat is, ook heb ik er psychisch wel last van. Ik vraag me af of je die pijnklachten kan verzinnen en of ze je altijd eerst naar een fysio sturen of gaat dat allemaal heel makkelijk? (ik snap dat het niet hoort om te liegen, maar het is nogal een verschil: wel of geen vergoeding)

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten