dinsdag 12 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

280 of 300 cc ? & dr Verdonck goede arts?

Hey iedereen, gisteren ging ik op consultatie in Genk bij dr Verdonck, heel lieve man maar voor mij is het vooral belangrijk dat het resultaat zeer mooi is. Momenteel heb ik een kleine A cup en het is mogelijk dat ze nog een beetje zullen groeien. We besloten implantaten van 280cc te nemen (rond en high ofsowiets?) nu ben ik achteraf toch gaan twijfelen dat dit te klein zal zijn. Ik zou graag een kleine C hebben, en mooie ronde. Neem ik dan toch best die van 280 cc of ga ik toch maar voor de 300 cc ?

 

En mijn volgende vraag, ik heb al veel opgezocht over dr Verdonck maar vinden jullie het ECHT een goede arts? Zouden jullie resultaten van zijn werk kunnen tonen? Ik ben natuurlijk enorm bang voor het resultaat, en voor al die centjes wil ik natuurlijk wel prachtige boobies hé!

 

Vele groetjes en alvast heel erg bedankt!

Big kisses,

 

(op de foto zie je hoe plat ik nu ben, en zie je ook wat het best bij men lichaam zou passen)

Ik ben 1m70 en weeg tussen de 48 en 49 KG. mijn ribbenen zie je in het echt niet zo hoor, dat komt omdat

ik uitgerokken ben zeg maar

Bijgevoegde Thumbnails

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten