woensdag 6 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Ik ben 39, 3 kids, getrouwd en niet tevreden over mijn uitgezakte borsten. Dus eindelijk de stap gezet om een afspraak te maken voor borstvulling zoals ik het noem.

Read More »

Mag ik even een stem vragen?

Ik doe dit normaal niet, maar dit is een grote kans die je mar 1x in de zoveel tijd kunt krijgen...

(Als dit niet mag op dit forum mag je de topic zeker verwijderen)

 

Vrienden van mij doen mee aan een wedstrijd om op Graspop Metal Meeting te spelen met hun band Hexa Mera.
Dit is een droom van vele metalbands. Hierdoor krijg je meer bekendheid, meer kansen en mag je een cd opnemen in de Red Bullstudio in Londen.


Help ze daar te geraken door vijf sterren te geven op de wedstrijd pagina http://www.redbullbedroomjam.be/band/hexa-mera/ (dit kan elke 24 uur )
je kan ook:

- de wedstrijdpagina tweeten en liken

- op de wedstrijdpagina een comment geven

- de facebookpagina van de band te liken: https://www.facebook.com/hexameraofficial?fref=ts

- een Youtube-filmpje van hun te bekijken zoals: (je kan het geluid eventueel afzetten. Dat doe ik ook als ik voor de zoveelste keer luister) en een thumbs up geven.

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten