donderdag 8 november 2012

Littekenweefsel net boven litteken bvk..kan dat




Littekenweefsel net boven litteken bvk..kan dat

Hoi miei.

Sorry dat ik weer kom zeiken hier maar kan er niks aan doen,schaam me er ook echt voor.

Ik heb vorige week de mammo gehad omdat ik me gek maakte .
Dus mammo gehad en echo van linker borst,alles okee,

Nu voel ik dus rechts een knobbel net boven het litteken,,heb ik voorheen niet gevoeld,
Kan dat komen door de mammo..

Omdat ik een hypochonder ben die volgende week woe gaat starten met therapie is het moeilijk om het los te laten,

Het zit net boven het litteken en ben dus bang dat het net niet op de foto staat,met de platte niet en ook met de zijkant foto niet,
Wat moet ik toch met mij,,

Aan de ene kant wil ik de radioloog vertrouwen toen hij de fotos beoordeelde maar aan de andere kant zit weer die duivel die zegt dat ze net dat stukje er niet op gezet hebben..

Kan het echt flink verdikt littekenweefsel zijn van binnen dat aanvoelt als een knobbeltje,..

En hebben ze echt wel de hele borst op de foto als ze een foto nemen.de radioloog heeft alleen mijn linker borst bekeken met een echo,,

Sorry meiden,ik schaam me hier diep voor,,

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten