donderdag 7 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Daar ben ik weer even voorstellen

Hallo Allemaal

Ik ben even niet actief geweest op het forum.

Ik zou 29 augustus voor een borstvergroting gaan maar heb dit afgezegt omdat ik maar 2 weken vrij kon krijgen.

Nu heb ik alles goed kunnen regelen ik heb een datum 9 sept dit is erg ver weg maar ik ben verpleegkundige en heb nu kunnen regelen dat ik 5 weken niet zwaar hoef te tillen yes!!

Nou heeft mijn zus artikelen gemailt dat de monoblock prothese die Dr Visser in Venlo plaatst ws veiliger zijn.

Ook heb ik rapporten van de volksgezondheid gelezen dat nog steeds niet aantoonbaar is dat siliconenprothesen gevaarlijk zijn voor de gezondheid.Hebben jullie keuze gehad uit verschillende prothese,s. Ik ga naar de Velthuijs kliniek en zij gebruiken Natrelle. Als ik de onderzoeken lees zijn de Mentor protheses iets veiliger, worden minder snel vervangen.Maar verder krijg je geen keuze, maar wordt er gewoon een prothese geadviseerd. Ik krijg toch anatomisch omdat mijn borst en torso smal is dual plane.Het aantal cc 280 maar ik ga nog een keer passen omdat het iets te klein voelt.Hebben jullie nog adviezen over monoblock prothese ?? Volgens Dr Visser is bij een wissel van siliconeprothesen de pocket waar de prothese in je lichaam zit kleveriger dan de monoblockprothese de pocket ziet er beter uit??

Sorry weer een aardig zwam verhaal Verder heb ik een goed gevoel bij Dr Mooijenzaal Velthuis kliniek.

Groeten Mandje

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten