donderdag 7 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Van cup A/AA naar kleine cup B

Lieve Meiden,

 

Zijn er hier ook meiden die van een kleine A/AA cup naar een kleine B cup (70B/75B) zijn gegaan?

Ik wil graag een borstvergroting maar ik wil maar een kleine verandering, mijn wens is eigenlijk gewoon dat mijn BH/bikini is gevuld;) 

Ik zie heel veel mooie resultaten voorbij komen van jullie, maar iedereen gaat naar een wat grotere cupmaat. Ik zou zo graag foto's van meiden willen zien die een borstvergroting hebben ondergaan naar een wat kleinere cupmaat...ben nl erg benieuwd naar dat resultaat. En wil niet straks na mijn behandeling denken: had ik nu toch maar voor een maatje meer moeten kiezen...?

Binnenkort mijn eerste consult!!

 

Ben benieuwd!

 

Liefs Annaxx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten