donderdag 7 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Goedemorgen !

Ik ben Asta , 44 jaar oud en heb 3 jaar geleden besloten om mijn leven te veranderen. Ik ben 1.68cm maar woog 128 kilo. Ik ben via een obisitaskliniek naar Dr. De Bruyne  in Vilvoorde verwezen voor een maagband . Ik ben inmiddels 86 kilo en was erg tevreden en trots. Mijn buik en ander hangend vel was met me ingekrompen zeg maar. Maar u voelt hem al..... Mijn mooie volle zachte borsten waren de tol die ik moest betalen. Er bleef niet veel meer van over dan 2 zielige theezakjes die ik elke ochtend oprolde voordat ik een prachtige push bh aan kan. Ik heb gespaard en op 29 januari 2013 heb ik mijn droom  gerealiseerd : een borstlift met 400cc prothese onder de borstspier.
Alle ongemak (stoppen met roken snif , op me rug liggen etc) neemt niet weg dat ik elke dag in de spiegel kijk en mzijn meisjes geweldig vind!
Zo ben ik ook ontzettend blij  met dit forum. Ik heb zoveel  aan jullie verhalen gehad. Geweldig gewoon! En ik wil dat ook doen voor alle vrouwen die nog overwegen of op weg zijn naar hun 1e of op2e bv bk of op een andere manier met hun borsten bezig zijn,
Ik ben heeeeeeel blij met jullie!

Dikke knuffel van Asje xxxx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten