donderdag 7 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

morgen intake. even een vraagje

Morgen heb ik eindelijk mijn intake.
Natuurlijk zenuwachtig haha.

Ik heb al aardig wat tips verzameld en weet ook goed wat ik wil

Ik wil ongeveer 400 a 450 cc protheses maar stel nou dat de arts dat niet voorstelt. Ik lees hier vaak dat jullie bij 2 a 3 verschillende artsen op gesprek gaan maar ik kan dat niet doen aangezien ik de groepon bon heb van die kliniek.

Gister nog eens zitten rekenen ik heb nu een ondermaat van 75 cm en op mn "borsten" 82 cm.
Ik wil op een mooie C cup komen, dus dan moet ik op zo'n 88 a 90 cm komen.

Maar er zijn schijnbaar ook nog verschillende protheses en hoe weet ik nou of ik echt een C cup krijg?

Ik krijg wat van die rot zenuwen!!!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten