woensdag 6 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Curiosa : 7 februari 2013 : Hoffkliniek : Dr. Jeff Hoeyberghs

Hi iedereen

 

Morgenochtend is het aan mij! Om 8:30h moet ik me aanmelden, en 09:00h ben ik aan de beurt.... ben òp van de zenuwen!

En oooooooh ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden

Gaat mn ventje blij zijn dat die van mij gezaag af is hahaha elke dag over niets anders babbelen dan tieten! haha

 

Het worde ronde, achter de spier, 425cc, en heb nu een kleine kleine kleine b.. spannend!

 

Ik ga jullie nodig hebben meiden!

Als jullie aan iets denken dat ik zeker niet mag vergeten mee te nemen, of tips voor de dag en nacht door te komen, allemaal welkom!

 

Groetjes xx

C.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten