donderdag 14 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

voorstellen + vragen dr. Damen hair and beauty clinic hasselt

Hallo, even voorstellen, wij zijn twee vrouwen uit het leuvense die al jaren van een BV dromen. We zijn beiden 29 jaar. Dinsdag hebben we dan eindelijk de stap gezet en zijn we bij Dr. Damen op consult gegaan. Meteen ook een datum afgesproken. 7 maart is THE day!

 

Nu zitten we nog wel met enkele twijfels en veel vragen. Heeft er nog iemand enige ervaring met dr. Damen? Ik vond het consult persoonlijk een beetje vreemd. Dr Damen heeft mijn borsten amper bekeken, ook over het soort prothesen werd niets verteld, nu wisten we wel dat dit de eurosilicone implantaten gingen worden, maar verdere vragen of info over welk soort profiel we wensten werden niet gesteld, dus nu weten we nog steeds niet of hij een high, standard of low profiel gaat gebruiken. Het consult bestond ook vooral uit vragen van mijn kant, die wel uitgebreid werden beantwoordt, doch heb ik mijn twijfels over de waarheid ervan. Zo gaf hij op mijn vraag over de duur van het zakken van de implantaten (ik lees en zie overal dat ze eerst hoog zitten en na weken/maanden pas op hun juiste plaats komen te zitten) dat de implantaten meteen op de juiste plaats en hoogte gingen zitten. Misschien begreep ik het verkeerd (het was veel info in één keer) maar dan vond ik dat hij daar toch meer uitleg over mocht geven.. 

Na het vragen of ik eventueel voor en na foto's kon bekijken stuurde hij me door naar hun website, waar welgeteld 3 foto's op staan..

 

hetgeen me het meeste zorgen baart is het feit dat ze tijdens het consult en in hun info mail vertelden dat de ingreep gebeurt onder een slaapnarcose met plaatselijke verdoving. Nu heb ik een bevestigingsmail gekregen waarin staat: Uw behandeling vindt plaats onder algehele anesthesie (narcose).

 

Ik ga morgen bellen voor meer uitleg, maar vind het allemaal toch een beetje vreemd. Ook wordt een voorschot van 1000 euro gevraagd die bij annulering NIET wordt terugbetaald. Heeft iemand nog ervaringen met de hair and beauty clinic hasselt?

 

bedankt!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten