donderdag 14 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

even voorstellen

Beste borstenforumers ,

 

ik ben Sanne en ik ben 20 jaar. Ik denk al vanaf mijn 16e aan een borstvergroting.

Nu heb ik een cup 75A en ik vind dit niet mooi passen bij mijn lichaam.

 

Misschien kan ik sommige mensen wel om wat ervaring vragen??

Wie heeft er bijvoorbeeld ervaring met het bronovo ziekenhuis??

Hoor dat dr. Tan hier plastisch chirurg is, wat weten sommige jullie hiervan?

En weten jullie wat je ongeveer kwijt bent als je je operatie in een ziekehuis laat doen?

Klinieken zullen overigens heel goed werk leveren...maar als ik de bedragen zie 4,000 euro enzo.....dan denk ik

hoe krijg ik dit bij elkaar gespaard :| :| :| haha

 

Hoor  graag van jullie :D

 

Groetjes sanne

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten