donderdag 7 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Bv Dr Demeyere

Hoi ladies !

 

Ik ben vorige week voor de eerste keer op consult geweest bij Dr Demeyere. Aangezien ik me enorm op m'n gemak voel bij hem en zeker ben van m'n beslissing heb ik dan vandaag maar een afspraak gemaakt. 28 februari ! Voor de spier, ong 275 cc druppelvormig. Ben heel zenuwachtig, maar vooral benieuwd naar het resultaat. Alleen ben ik een beetje bang omdat m'n borsten vrij slap zijn nu en volgens mij beetje doorhangen en dr Demeyere zei om enkel een BV te doen ipv lifting. Vooral omdat ik nog te jong ben voor al deze littekens en ook omdat hij pas sprak van een lifting wnr je borst 4 lager hangt dan normaal. Dit zou bij mij niet het geval zijn, want ik kan er inderdaad niets ondersteken. Toch ben ik bang dat ik enkel meer gevulde hangende borsten zal hebben Iemand hier al ervaring mee? Thx

 

 

Groetjes Bolleke xx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten