donderdag 7 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

ik vind ze toch te groot of zakt het nog wat?

hallo dames,

 

ik heb mij maar eens aangemeld op dit forum!

vandaag precies 10 dgn geleden heb ik een bv laten doen door dokter van onselen.

vanaf mijn eerste afspraak heb ik getwijfeld over het aantal cc wat mij was geadviseerd en wat ik mooi vond!

ik vond pasprothese 4 perfect, 295 cc dus, maar mijn pc heeft mij 340 cc geadviseerd! uiteindelijk ben ik mijn eigen gevoel achter na gegaan en heb ik bij de kliniek (accz) aangegeven dat ik voor de 295 dual plane ging!

voor de operatie nog met arts gesproken en nog duidelijk aangegeven wat ik wou en hij zou er rekening mee houden.

ik ben 1.70 en week 62 kilo.

eenmaal wakker zat er 320 cc in! het klinkt weinig verschil, maar nu vind ik ze wel groot!

of zal de zwelling nog wat af nemen?

de zijn trouwens anatomisch, moeten ze ook nog zakken? ffff wat zit ik met veel vragen......

 

lfs:p

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten