maandag 11 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Moos69 : 7 februari 2013 : Dr. Lommen : Vlietlandziekenhuis

Hallo allemaal,

 

Ik ben Mo, 44 en heb afgelopen donderdag een borstverkleining ondergaan. Van 75 -80G naar..hopelijk een D cup. Zit nu nog helemaal ingetaped wat er a.s. woensdag af gaat.

 

Ik heb er lang over gedaan om eindelijk dit te laten doen. Moet zeggen dat het me (op het slapen op mn rug na) nog niet echt tegen valt. Voel me eigenlijk best goed, moet me ontzettend inhouden om niet te veel te doen. Ik kan mijn armen al aardig goed bewegen, maar blijf voorzichtig.

 

Als ik het goed begrepen het (zo net voor de O.K.) ben ik met de ankermethode geholpen. (door de zenuwen niet helemaal goed begrepen) Heb drains gehad, waar niet al te veel troep in zat. 1 nachtje in het ziekenhuis verbleven.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten