maandag 11 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

300cc extra high profile te groot??

Hallo dames,

 

Ik ben vandaag op consult geweest in de wellness kliniek in Genk.

De arts raadde mij 280cc of 300cc extra high profile ronde protheses aan..

Maar ik ben bang dat ik dit te groot ga vinden..

 

Ik ben 1.74 groot en weeg 61 kilo..

De pc raadde me extra high profile aan omdat ik vrij slank boven ben en hij zei

dat de borsten anders te breed zouden worden..

Klopt dit?

 

Zelf zou ik gewoon een mooie b-cup willen hebben..

Maar als ik berichten hier op het forum lees lijkt het wel alsof het veel groter gaat worden..

 

Wie kan mij helpen of mij hier iets meer over vertellen?

 

En klopt het dat ronde protheses ook natuurlijk uit gaan zien als ze achter de spier geplaatst gaan

worden? Omdat ikzelf dacht dat druppelvorm het mooist zou zijn..

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten