dinsdag 5 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

beide protheses verwijderd

In 2006 heb ik een BV ondergaan. Ik ging van een cup A naar een cup C. Alles verliep vlekkeloos, geen centje pijn gehad.

Helaas ontstond na jaren (eigenlijk na mijn zwangerschap) een kapselcontractie aan de rechterkant. Ik ben daar een poosje mee door blijven lopen maar kreeg er toch teveel last van. Het was pijnlijk. Uiteindelijk toen besloten om te gaan voor een wissel. Omdat ik in die tijd ook zelf wat zwaarder was geworden (dat gebeurt vaker na een zwangerschap helaas)  besloot ik voor een cupmaatje meer te gaan, dat zou nu beter passen bij mijn postuur.

Zo gezegd, zo gedaan.

Drie weken geleden ben ik geopereerd en kreeg ik de nieuwe protheses. Kei mooi.

Het was allemaal wel pijnlijker dan de vorige keer maar ik en de arts weten dat aan het feit dat het een wissel was geweest en dat hij het kapsel had moeten verwijderen. Bovendien hadden de oude protheses zich gedraaid in die 7 jaar dat ze erin hadden gezeten.

Bij de 1e controle na een week was er dus ook eigenlijk niks aan de hand.

Echter, na nog een week begon er troep te lekken uit het litteken mijn linker borst. Toevallig moest ik de dag erop toch ter controle naar de arts. Hij kneep er toen een boel viezig vocht uit en gaf een recept mee voor antibiotica. Moest over 4 dagen terug komen bij hem . Met een beetje geluk zou de AB aanslaan en kwam het goed. Met wat pech zou hij het open maken en spoelen.

En de pech was er inderdaad. Dubbele pech zelfs want ondertussen was ook de andere borst niet goed.

Om het kort te vertellen: Gisteren zijn dus beide protheses verwijderd en ze moeten een half jaar uitblijven voordat er weer nieuwe inmogen !!!

Een drama voor mij. Niemand in mijn omgeving (muv van mijn man en één goede vriendin) wist dat ik een borstvergroting had gehad. Dus iedereen kent mij met een behoorlijk voorgevel en nu heb ik niks nakkes nada meer en moet ik een half jaar zien overbruggen met vullingen ed. Maar hoe doe je dat, van een A cup naar een C/D cup ??

En dan de schrik die ik heb voor de operatie over een half jaar. Wie zegt dat het dan wel goed gaat. Ik heb al nachtmerries over een tietloos leven verder.

Zijn er misschien meer mensen hier met een zelfde ervaring als ik?? En hoe is het jullie vergaan en welke oplossingen hadden jullie ter overbrugging van de prothese-loze periode ??

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten