dinsdag 5 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Wie had wissel met slechts 100-140 cc?

Hoi iedereen,

 

Paar maand geleden kreeg ik een bv, 255cc moderate profile, anatomische prothesen voor de spier van Polytech.

Doel was hiermee van 75A naar volle C te gaan.

Ben echter blijven steken op kleine 75C. Nu ga ik voor een wissel. Gezien mijn volume teveel in de breedte zat en te weinig naar voor, ga ik nu voor meer projectie. Concreet (op aanraden van pc): 395 cc high profile, met 5,5 cm projectie ipv momenteel 4,2.

Heb al véél info gehad van BB (dankjewel hiervoor!!), maar vroeg me af wie nog een wissel had met slechts een klein extra volume en toch een relevant resultaat? Of goede ervaring doordat meer projectie met toch klein aantal cc erbij?

Bij mij zou er dus slechts 140 cc bij komen om van kleine C naar volle C - kleine D te willen gaan.

Iemand ervaring nog mee?

 

groetjes!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten