zaterdag 2 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

dr Tonnard - coupure center - EMC2 - 30/01/13 - 395cc anatomisch dual plane

hoi allen

 

aangezien ik super tevreden ben wil ik hier wel even het één en ander kwijt.

ben vorige woensdag door dokter Tonnard in het emc2 geopereerd. 

alles is supergoed, vriendelijk, aangenaam en professioneel verlopen.

de prijs blijkt wat duurder dan de gemiddelde chirurg maar de aanpak stond mij enorm aan ! 

bij aankomst om 7u30 een persoonlijke verpleegster die je naar 1 van de 4 aanwezige kamers brengt. kamers uitgerust met tv, wifi, terras, ruime badkamer etc. kousjes, short en badjas lagen op bed te wachten. omstreeks acht uur kon in te voet mee naar de ok. daar zag ik mijn mammografie hangen en op een scherm de gemaakte foto's van mijn borsten. dokter tonnard overliep alles met me en tekende alles af. toen werd door de verpleegsters alles klaar gemaakt en kwam de anesthesist op het toneel na slaapwel en tot straks te zeggen was ik omstreeks 20 na acht vertrokken. om half tien werd ik wakker en had ik mijn nieuwe borsten. mijn echtgenoot werd onmiddellijk op de hoogte gebracht dat ik wakker was en alles goed verlopen was.

even later mocht ik de recovery verlaten. eerst werd me door 2 toffe verpleegsters een bh aangedaan en toen werd ik in een stoel naar mijn kamer gedaan. 

mijn man kreeg instructies voor de eerste uren maar ik was klaar wakker en wou eigenlijk naar huis. omstreeks half vier kwam de dokter nog even langs en iets later kwam de verpleegster me vertellen dat ik naar huis kon. met de nodige medicatie en informatie kon ik vertrekken. 

veel pijn heb ik niet echt gehad,... enkel 's nachts of bij het verleggen, of het rechtkomen van ligpositie,... maar dat werd snel opgelost, een uurtje voor het opstaan nam ik een pijnstiller met een 8 uren werking en zo kon ik de dag doorkomen met een minimum aan pijn.

vandaag eerste pijnloze dag.

het resultaat is wat mij betreft heel mooi. de sportbeha is een 85 D. en ik kom van een kleine C cup. fotootjes volgen nog 

coupure center en dokter tonnard is wat mij betreft een echte aanrader!!! 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten