zaterdag 2 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Goedenavond dames,

 

Al jaren denk ik na over een borstvergroting. Na lang twijfelen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt!

Deze zomer gaat het dan eindelijk gebeuren. Ik weet alleen nog niet zeker bij welke kliniek.

 

Tot nu toe ben ik alleen nog bij ACCZ Klinieken op consult geweest en 14 februari ga ik op consult bij Contour Kliniek.

 

Bij ACCZ hebben ze me 300cc anatomisch achter de spier aangeraden.

Ik ben daarom ook op zoek naar leden die vergelijkbare ervaringen hebben omdat ik nergens goede vergelijkingen kan vinden.

 

Dit omdat ik zelf erg smal ben. Ik ben 1,64m en weeg 49 kg en heb momenteel 70A/65B (Ligt een beetje aan het merk BH).

 

Graag hoor ik wat jullie ervan denken !

 

 

Groetjes, 

 

Angeline89

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten