woensdag 13 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen... Ingreep gepland op 20/02/13! Nog een weekje!

Goeiemorgen allen,

 

Wou mezelf even voorstellen via deze weg!

Ik ben 34 jaar, mama van een knappe zoon (6 jaar), in 2007 een gastric bypass laten uitvoeren (126 kg - 72 kg) en over een weekje ga ik binnen voor en borstvergroting (lifting + vulling) en een buikwandcorrectie.

Ben een heel klein beetje veel nerveus!

Heb nog hopen vragen en hoop hier een aantal antwoorden te kunnen vinden, tips & tricks ook steeds welkom!!

Mijn operatie zal gebeuren door Dr. Erwin Lemmens in het Klina Ziekenhuis te Brasschaat.

 

Hij opteert voor plaatsing voor de spier, nu heb ik in 2009 nadat ik op m'n gewicht was na de gb, een borstverkleining (lifting) laten doen. Had vroeger een 105 H.... uiteindelijk na fel vermageren deze laten liften en met een 85 D overgebleven, maar na 2 jaar bleeft ik achter met 2 vrij lege zakjes.... tepels staan nog mooi vooruit, maar heb geen vulling meer.

Dus wou ik ze nu laten vullen, nie overdreven, wil gewoon m'n D cup behouden maar wel stevig en gevuld.

Kunnen jullie me aub wat wegwijs maken over 't feit waarom voor of achter de spier, wat de criteria is, wat bepaalt of de arts dit voor of achter plaatst... heb gewoon bang omdat ik nogal een elastische huid heb, dat binnen de kortste keer m'n borsten gaan hangen, alé de prothese dan hangt te bengelen... kan iemand me even meer info geven aub.

Blijven prothesen mooi zitten ook al zou je bijkomen en afvallen, of een elastische huid hebben, heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Heeft iemand toevallig ook voor en na foto's van soortgelijke ingrepen ter beschikking, indien mogelijk per mail?

 

 

Groetjes

Tam

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten