woensdag 13 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Borstverkleining, spannend

Hallo!

 

Ik ga binnenkort een borstverkleining doen.

Ik vind het heel spannend maar kan tegelijkertijd ook niet wachten!

Ik heb een E/F cup, en ik heb er vooral psychisch last van,

Ze hangen, zitten in de weg, en maken me onzeker.

Maar ik begin steeds maar te twijfelen: ; zijn ze echt wel zo groot? Is het echt wel nodig?

 

Zijn er hier mensen die er hetzelfde over dacht als mij maar nu gewoon heeeel tevreden zijn?
Ik zou die verhalen graag horen..

 

En hoe zien ze er nu uit? Hangen ze nog? Kun je leuke bh's en bikini's kopen? (hier kijk ik heel erg naar uit!)

 

Ik heb best brede schouders dus ik ben bang dat als ze te klein worden het niet meer in verhouding staat

 

Verder heb ik overgewicht, niet extreem maar er mag wel wat af.

Ik ben nu een paar weken bezig en ben al een paar kilo kwijt.

Ik ben 1.65 en weeg 76 kg.

 

Ik stop binnenkort ook met roken, voor de operatie.

En ik weet dat als ik stop met roken, ik ook weer ga aankomen. Vind het behoorlijk demotiverend, maar ik doe mijn best.

 

Vind het gewoon echt heel spannend!

 

Liefs,

Ellerie

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten