vrijdag 1 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

HELP! mijn vriend ..

Hallo Dames..

 

Binnekort heb ik een BV. Mijn vriend is hiervan op de hoogte & hij steunt me.. SUPER lief !

Alleen.. hij weet niet dat mijn borsten in werkelijkheid zo klein zijn. Doordat ik altijd maximixer beha's draag.. lijken me

borsten echt heel groot het zijn van die goede primark bh's .

 

Ik krijg heel veel reacties van : Jij bent wel dun maar je hebt echt mooie borsten voor je lichaam. Dan denk ik UHUH wacht maar wanneer die beha uit is.

 

Maar oke, even terug bij het onderwerp. Dit doe ik dus al 3 jaar. 

Me vriend en ik gaan trouwen in december.. ( We hebben hiervoor nooit gemeenschap gehad , ik ben geen voorstander voor seks voor het huwelijk)

Dus die arme kind heeft nooit aan mijn borsten gevoeld ! ook nooit aan andere vrouwen de borsten .. ja klinkt onlogisch maar is echt zo.

Hij is mijn eerste vriend .. en ik zijn tweede vriendin. We zijn allebei nog heel jong. Ik 18 hij 20. En hebben een relatie van 4 jaar.

 

NU .. zit die met de vraag : Dus ik zal nooit echte borsten van me leven voelen, en ook nooit weten hoe die voelen omdat jij in maart je BV ondergaat.

Ik wil het hem zo graag gunnen maar ik heb geen borsten om te voelen? Hoe moet ik hem dat vertellen,

 

OH DAMES HELP ME AUB ? adviezen & tips kan ik nu echt goed gebruiken..

 

p.s. Hij zegt ook altijd : ik zal je hier nooit mee confronteren of wat dan ook. Alleen ik vind het zo sneu voor hem

 

Daisy

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten