vrijdag 1 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

ik voel de prothese?!?!?!?! help..advies graag

Hoi hoi,

 

Help...advies graag

 

Ik voel bij 1 borst (mijn linker op mijn foto's rechter) borst aan de buitenonderkant van mijn borst de rand van de prothese zitten.

Het is echt een hele harde rand.

 

Kan dit kloppen of is hij dan verzakt of te ver gezakt?...hoe je het noemen wil.

 

Aan de andere borst voel ik hem niet...die is ook veel strakker ondanks dat daar minder vocht in zit.

 

Rare is dat de onderkant van mijn borst uit eigen weefsel zou moeten bestaan en hoger achteraan de prothese zou moeten zitten.

 

Het is de borst die op de foto's die bubbel/bult aan de zijkant heeft, alsof mijn eigen weefsel over het litteken heen naar de andere kant gezakt is zeg maar.

 

ik zou graag jullie ervaringen hier in horen en hoop dat ik me druk maak om niks maar ben er bang voor.

 

 

Groetjes Guppie

Bijgevoegde Thumbnails

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten