vrijdag 8 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

BettyBoobs : 18 februari 2013 : Dr. F. Straten : Diana Gabriels

Hallo allemaal!

Ik ben een mama van 2 kids en net 30 geworden.

Om hier maar geen 4 pagina's vol te gaan schrijven zal ik mijn verhaal zo kort mogelijk beschrijven....

Na een vreselijk mislukte bv in 2003 waarbij de implantaten zichtbaar waren, mijn tepels bijna in mijn nek zaten en mijn borsten

eruit zagen als skischansen ben ik daarna nog 2 x geopereerd (in een andere kliniek!) om het zo goed als kon

te herstellen. Die artsen hebben wonderen verricht na uren reconstructie en na dus 3 operaties had ik redelijk

mooie, grote borsten wat ik altijd wilde...  

Uiteindelijk nog voor een 4ex geopereerd omdat ik nog ietsje groter wilde...

Nu na 5 jaar na de laatste bv blijf ik pijn houden, aanraken is bijna onmogelijk en ik moet push-up bh's dragen

die als stootkussentjes dienen om de pijn op te vangen.

Ik ben weer op verschillende consults geweest om te kijken wat hier aan gedaan zou kunnen worden, maar krijg steeds

hetzelfde antwoord..: implantaten zijn te groot, borstspier staat op teveel spanning en moet kleiner....

Natuurlijk wil ik dat niet en is het ook niet mogelijk, omdat ik dan weer teveel losse huid over zou houden.

Nu eindelijk een positief consult gehad met een logisch klinkende oplossing!!

Prothesewissel met kapselverwijdering en opnieuw plaatsen met Dual Plane, daarmee zou mijn borstspier weer

terg op zijn plek komen en dus de spanning en pijn moeten verdwijnen...

Dit klonk natuurlijk geweldig allemaal, maar ik ben niet meer zo snel in het geloven van de mooie verhalen en zou dus graag hier

willen horen wat jullie ervan denken.

Ook hoor ik graag positieve of negatieve reacties over de arts die het uit moet gaan voeren.

Ik ben via Diana Gabriels- Verweijen verwezen naar Dr. F. Straten

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen zodat ik een idee krijg of het moet laten doen of niet... Thnx !

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten