zaterdag 9 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voostellen

Goedemorgen allemaal,

 

Ik ben ee vrouw van 32 jaar en over een paar dagen gaat een lang gekoesterde droom eindelijk in vervulling. Ik krijg een borstvergroting. Ik heb nooit grote borsten gehad, 70B. Maar na de geboorte van mijn zoon en een paar maanden bortsvoeding bleef er weinig van over, 70 AA.

Ik word geopereerd in het maasstadziekenhuis door dokter Tjong. Ben zeer benieuwd naar het resultaat. Zeker omdat ik van tevoren niet precies kon doorgeven hoe groot ze worden. De arts bepaalt tijdens de operatie wat mooi staat bij mijn lichaam. Heb natuurlijk wel een richtlijn gegeven want ik wil ze zeker niet te groot.

 

Zijn er mensen die ervaring hebben met dokter Tjong??

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten