zaterdag 2 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Nataloche : 4 maart 2013 : Dr. Bosselaers : Beaucare

Hallo Dames,

 

ik wou mij voorstellen en tegelijkertijd een paar vragen stellen.

Eerst wil ik mij excuseren voor de fauten omdat ik franstalige ben.

Ik ben binnenkort 40 :-( (in april) en wil daarvoor totaal in 'orde' zijn, ik heb 2 jaar geleden en bypass gedaan en ben 45 kg kwijt maar na de bypass en 3 prachtige kindjes zijn mijn boobies, als we die nog zo kunnen noemen pfffff.

Allé om heerlijk te zijn dat trek op niks ;-)

Heb nu een leeeeeeeeeeeeg B cup en zou graag een goed C of kleine D.

Ik ga de 4 maart geopereerd worden door Dr Stefanie Bosselaers in Beaucare en ben zeer ongerust.

Ik heb al gelezen dat het heel zeer doet ? ik ga dual plan doen, is dat zo erg ? moet ik echt mijn kinderen 1 week bij uit het huis houden ? (3 jaar, 5 jaar en 10 jaar) mijn man is zelfstandig dus nooit thuis :-(

 

Er staat in de brief dat we geen nagelak mogen hebben maar ik heb gelnagel  moet ik die uitdoen of als ik gewoon french doet is ok ?

Ik heb ook een vraag voor de BA, ik heb gelezen dat jullie ga zoeken voor een speciale BA, krijgen we dit niet in Beaucare ? waar moet ik die gaan kopen ? kunnen wij dit niet op vooraan gaan kopen ?

 

Ik ben ook gaan kijken voor de maattabel maar ik begrijp er niks van !!! hoe werk dat ? ik weet gewoon dat ze tussen 300 cc en 400cc willen zetten in dual plan met de gelprothèse.

 

Ik ben ook heel bang en moet ook meer betalen omdat ik veel ontsteking doen en Cheloides :-( dus waarschijnlijk cortisone in de littekens.

 

gr,

Nathaloche

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten