zaterdag 2 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Pijn

Ik heb vorige week een borst vergroting laten doen
Sinds en paar dagen misselijk en pijn in borsten ook harde borsten.
Wie kan mij helpen of dit normaal is?

Read More »

Ik stel mezelf even voor.

Hoi allemaal!

 

Ik ben Rainbow en ik ben 25 jaar.

In 2008 heb ik een borstverkleining gehad. Ik ben van een E cup naar een C gegaan. Ik was ontzettend blij toen ik mijn borsten voor het eerst zag, maar na een aantal maanden was ik weer ongelukkig. Ik was ontevreden over de vorm, ik miste volume bovenin en ik was weer een cupmaat gegroeid. Dus ik ben in 2010 op consult gegaan in het Martini ziekenhuis bij mevrouw Jongen. Ze zag het probleem en ze kon daar wel wat aan doen. In dat jaar ben ik ook weer geopereerd. Ze heeft  een borstverkleinende ingeep uitgevoerd. Maar helaas is mijn droom weer in duigen gevallen.. Weer ontevreden, weer terug bij af. Mijn borsten zijn weliswaar dezelfde cupmaat gebleven, maar de vorm vind ik niet mooi. Ik ken niemand met hetzelfde probleem. Mijn borsten hangen niet, mijn tepels staan vooruit, maar ze missen stevigheid. Vooral bovenin klopt het niet. Ik laat me altijd adviseren in lingeriezaken als ik bh's koop. Ik draag de juiste bh's, ben opgemeten en al. Als ik sta zit het goed, beweeg ik veel dan moet ik altijd mijn bh rechttrekken en als ik buk vallen ze eruit. Dit hoort niet bij een vrouw van 25! 

Vorige week ben ik weer op consult geweest bij mevrouw Jongen, ze kon niks meer voor me doen. Ze zei: 'je huid is nou eenmaal slap'. 

Het enige wat ze kon doen is me doorverwijzen. Dat heeft ze gedaan, naar Velthuiskliniek in Hilversum. Voor een borstvergroting. Vergroting is niet van toepassing, aangezien ik tevreden ben over mijn cupmaat. Maar de implantaten voor de vorm. Maandagavond is het zover. 

 

Maar eigenlijk zoek ik dus lotgenoten. Want ik ken niemand met hetzelfde probleem. Geen hangborsten, maar toch weer slap.

Ik houd jullie op de hoogte van het consult maandag. 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten